12.30.2011

Friday love



Sista fredagen 2011. Tiden flyger iväg.

I januari fyller min lilla "bebis" 4 år. Han önskar sig pruttlera.
Egentligen önskade han sig samma presenter som han fick
på sin födelsedag när han fyllde 3 år. Det var en bra dag.
Så kom han på att han har alla presenter kvar - utom pruttleran.
Så får det bli. Och en grön tårta med ros på. Som på pappas födelsedag.
Min goa lilla Viggo.

Sen fyller STIL inspiration 1 år minsann - i slutet av januari.
Åååh, så fort ett år har gått. Jag är så glad och överväldigad
över att det är så många som hittat hit. Tack till alla som följer här
och för era härliga kommentarer! Ni är bäst!

Vi börjar det nya året med en utlottning - håll utkik i början av januari!

Men nu. Fin fredag på er!
Kramar

Last Friday in 2011. Time flies.

STIL inspiration turns 1 year in January actually.
Aaah, so fast a year has passed. I am so happy and overwhelmed
that there are so many who found their way here. Thanks to all who follow
the blog and for your lovely comments! You are the best!

We begin the new year with a prize draw - look out in early January!

But now. Have a lovely Friday everyone! hugs


Bilder via Pinterest och Anca gray Tumblr

7 kommentarer:

  1. Tack fina Pella för all inspiration och din styrka i att du behåller din integritet så starkt på bästa bloggen, det gillar jag! Ett år går fort, men det är härligt när man summerar och tänker på alla bra grejjer som hänt...
    Önskar dig och dina killar bästa 2012!
    Varm kram Mia

    SvaraRadera
  2. I think it's the time to tell you how much I love your blog. I have to look it every day and you have inspired me to create my own blog in 2012 to show the world things I love. The pictures posted to stilinspiration are exactly the ones I'd like to live my life in. Thank you for making such an amazing bog!

    SvaraRadera
  3. Kristin Norström30 december 2011 12:48

    Haha.. barn är så härliga man vet aldrig vad som går hem-min äldsta dotter fick godispengar och handla själv för denna vecka ,hon kom hem med en liten brieost och salta kex från affären...:)
    Grattis till 1års dagen med den enligt mig bästa bloggen(du har fått mig blogg-galen)kanske dyker det upp en blogg från mig under 2012!!Gott nytt år och allt gott på det nya året:))Kram

    SvaraRadera
  4. Tack hörrni! Så glad jag blir! :) Igen! Kristin - superkul om du börjar blogga nu! Det ser jag fram emot. :)

    @ anonym: Thanks a lot! I´m so happy that my blog works as inspiration for you! :D Please let me know when you start your own blog!

    SvaraRadera
  5. Takk detsamme fine Pella!
    Happy 2012 til deg -
    og jeg gleder meg å følge deg &
    all den inspirasjonen du deler med oss
    ..og hihi - godt jeg fikk vite hvem
    jensa var :)
    stor moaklem

    SvaraRadera
  6. Så glad att jag hittade din blogg Pella! Du hitter hela tiden så mycket fint och det tar tid att blogga så jag vill bara säga att jag uppskattar att ud letar upp så många guldklimpar åt oss :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...