12.17.2011

!




Mer inspiration från Lotta Agaton shop.
Ja, jag vet att vi ser den överallt.

Men jag tröttnar minsann inte.

Ska försöka mig på att sätta ihop ett inlägg med mina önskeklappar senare
(en Drömskelista - snodde rubriken från Trendenser där), men lägger
upp lite total inspiration i form av Lottas butiks styling här så länge.

Oj, vad jag gillar inspirationsväggen på det vita 15x15 kaklet vid
arbetsplatsen. Kalendern hänger ju även på min - något mindre organiserade
vägg.... Plexiboxarna i fönstret som fungerar som en snygg display av
fina saker på skrivbordet. En dröm på alla sätt.


Vet ni - nu snöar det ute också!
Myyyys. Ha en fortsatt fin lördag!


Bilder lånade från Lotta Agaton Interior Stylist på facebook. Gilla.

 

5 kommentarer:

  1. jag tröttnar absolut inte. love it all. den där lotta alltså. gym smak.
    kram o tack för dina ord. alldeles för djup ibland alltså men behöver liksom få det ur mig :).
    kram o njut helgen Pella

    SvaraRadera
  2. Inspiration overload!! :)
    fin helg till dig, kraam

    SvaraRadera
  3. Hei, og takk for en fantastisk inspirerende blogg! :) Passer meg perfekt!

    Ønsker dere en god helg og god siste uke før jul!

    Kram Jorid

    SvaraRadera
  4. Tack för alla hejarop Pella! ♡

    SvaraRadera
  5. ♡Hejarop o hejarop... Det här är min inspiation!! Big time! Det är jag som ska TACKA! :) Kram

    Välkommen Jorid! Tack, jag blir så glad! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...